welcome to bila budax kecix bercel0teh !! | Follow or Dashboard

wahai kaum hawa,dengarlah rintihan kamu adam

Wahai Hawa.
Sebenarnya kaum adam tak kuat.

Mereka selalunya tewas
kepada nafsu mata.

Jadi kalau kamu kesiankan mereka,
tutuplah auratmu.

*ni luahan kaum adam..adakah anda tidak kesiankan mereka wahai kaum hawa??jika anda tidak kesiankan mereka,sekurang-kurangnya,anda kesiankanlah diri anda sendiri.pemakaian anda,percakapan anda yang keji akan membawa anda ke pintu neraka..

ADAKAH ITU YANG ANDA MAHUKAN KAUM HAWA??

tepuk dada tanya iman..

subhanallah..cantiknya wanita yang berniqab ini..inilah orang2 yang telah dijanjikan oleh Allah untuk memasuki syurga Allah..insyallah..


ramai orang diluar sana yang memandang rendah wanita yang berniqab ini..
aqu pernah mendengar luahan seorang akak yang berniqab..
beliau dicaci,dimaki,malah ada yang menggelarkan wanita yang memakai niqab,berjubah besar ini seperti robot..niqab ini dipanggil tudung saji,topeng penyamun la..
masyallah..harap2 sesiapa yang pernah berkata sedemikian,saya mendoakan anda cepat2 berubah kerana kematian boleh datang pada bila-bila masa sahaja..

saya memang tidak layak untuk bercakap tentang niqab atau aurat..kerana,saya sendiri tidak sempurna..tetapi,tidak salah jika saya berdakwah ke arah kebaikan..insyallah,suatu hari nanti,saya juga akan berubah..i hope one day i can wearing niqab..insyallah..nabi sendiri pernah bersabda 
"dengarlah nasihat tersebut walaupun nasihat itu datang daripada seorang pelacur"



Hola Hola.Thanz Sebab Baca.Jangan Lupa Komen.

0 comments:

 
back to top
Segala Yang Tercatat Di Atas Semuanya Hak Milik Ieyra